Vilken eftermiddag!

Å den här dagen har varit toppen men fullspäckad. Vi började lördagen som vanligt med bad. Tänka sig det blev lika succé i dag som alla andra lördagar. Tuvas nya favorit är rusch kanan!
Efter så blev det sovtajm för skruttan och jobb för mig. Det var mycket förberedelser som skulle ske före klockan sexton. För då började våran mingel kväll ett trettiotal glada tjejer i alla åldrar kom för att få inspiration inför julen och massa höst ideér. Kvällen blev såååå lyckad och alla hade trevligt och var så nöjda och glada. Mycket prat, skratt och massa shopping blev det.
Men nu är man ganska mör så sängen lockar noge nog. Kom precis på att min älskling får jobba en timme längre på sitt nattskift eftersom klockorna ska vridas tillbaka. Å jag älskar den kommande dagen, tanken att veta att man med gott samvete kan ligga en extra timme i sängen för klockan skulle ju ha varit, som man alltid säger. Så i morgon kommer jag att njuta hela dagen då man har en timme till godo. Men däremot så hatar jag när det är åt andra hållet för den dagen blir bara stress för mig och helt fel.
Men morgon dagen kommer bjuda på lek och bus med en underbar vän och hennes familj.

Sov sött
Linda
2010-10-31 @ 14:19:07
URL: http://lindapingvin.blogg.se/

Vad mysigt det låter med inspirationskväll i butiken :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0