Städning!!!

Usch vad jag har ledsnat på att städa. Är nog bara en period som man är inne i men fy, kan nästan spy på dammsugaren. Kanske inte så konstigt heller med tanke på att man gör det dagligen. Men dom senaste dagarna så har jag inte dammsugit och därför mått dåligt av det, men i dag så gjorde jag det och gud så skönt det var när det var klart. Rent och fint vilket jag gillar!

Träningsvärken har jag..sååå skönt. Blir till att smörja in mig med heat loation innan jag hoppar i säng. I morgon bitti blir det uppgång tidigt, jag ska nämligen till ett par bekanta och passa deras barn en stund. Direkt därefter så blir det gymmet och konditions träning. Ska bli skönt att springa loss träningsvärken. Känns kanon att ha kommit in i träningen igen.

Älsklingen jobbar eftermiddag denna vecka och vi har massor av roligheter som väntar oss. På onsdag blir det lekdejt med b och söte a. Torsdag då får vi nya bilen och på fredag så blir det en tripp till stockholm för att hämta hem datorn. På hemvägen så blir det även ett stopp i uppsala för lite shopping till rustningen.

Idag har våran lilla prinsessa kommit på ett nytt sätt att åka ruschkana, på mage. Hon skrattade så hon storknade och åkte om och om igen=). Sötnöten vår ♥.

Nu ska jag jag hänga lite tvätt och sedan se förra veckans avsnitt av familjen annorlunda.

Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0