Vilken vecka!!!


Oj oj oj var har den här veckan tagit vägen??? Ja ärligt talat så vet jag inte. Fredag i morgon = helg, så himla skönt. Det har varit tidiga mornar för tuva den här veckan, dagislämning klockan halv sju på mornarna. men hon har varit super duktig. Här om dan på dagis så hade dom ätit mat och fröken frågan skruttan om hon ville ha en macka vilket hon oxå ville. Men hon var så trött så hon somnade med den i munnen=), våran lilla sötnos.

Annars har denna vecka inte bjudit på så mycket kvälls powerwalk med bästa p. Just det en ny bil har vi köpt eller ny och ny en begangnad bil som älsklingen ska ha i vinter då han ej kan åka hoj till jobbet. Så en lekbil=). Bild kommer sen.

Ååå jag längtar som sjutton tills på lördag. Då åker jag, älsklingen och mammsen med familj till stockholm för hotell vistelse och formex mässan. Underbart ska det bli!! Lilla tuvis ska vara hos S och jag vet att hon kommer ha det toppen.
Så i morgon blir det packning och klippning. så skönt för mitt hår ser verkligen hemskt ut.

Snart blir det en duch, sen tv:n för sessan sussar gott nu.

Kram
jennie
2011-09-15 @ 08:14:38
URL: http://jagochtuva.blogg.se/

min och din blogg heter samma sak fast tvärtom :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0