Hallå!!


Hoppas allt är bra med er, våran helg har varit lugn och skön. Älsklingen har jobbat natt så vi har inte setts så himla mycket, men men. Jag jobbade i lördags och tuva lekte med Suzanne. Dom hade haft det jätte mysigt. Bakat muffins, ritat, byggt med lego och lekt i lekplatsen med mera.

I går åkte vi över till pojkarna en sväng och lekte. Tuva hade inte träffat dom på ett tag och självklart var det lite extra kul. Hon fick dessutom låna en prinsess dräkt och Tiara som hon bar stolt. Kanske skulle vi köpa lite utklädnings kläder till Tuva för hon tyckte det var jätte kul:).

Vi kom hem från dagis för ett tag sedan vi har hunnit med middagen och skruttan har suttit och ritat med målar färg i en timme nu, våran lilla konstnär.
Nu ska jag plocka undan maten och sedan åker vi till mormor en sväng.

Jo måste bara berätta i går morse när Tuva vaknat så sa hon det första hon gjorde. - mamma tuvas mormor.
Då frågade jag om hon saknade henne.
- Jaa mamma!
Så vi ringde henne och åkte sedan dit. När vi kom innan för dörren så ropade hon efter mormor och sedan sprang och fram i full fart och slängde sig i famnen på henne och gav henne massa pussar och kramar. Å det värmer i hjärtat när man ser sånt:).

Kram m




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0