Ny frisyr!

God eftermiddag, tänkte börja dagens inlägg med att visa en bild på min nyklippta prins. 


Så söt så, jag är ju ingen frisör men jag försöker... Hihi. 

Någonting som jag tycker kan vara jobbigt i veckorna är middagarna. Känns som om man bara äter samma mat hela tiden. Mycket för att det är smidigt men också för att man vet att barnen tycker om men framför allt beror det på ide torka. Helgerna är mycket lättare och då lyxar man ju till det lite extra!
 Men det jag vill få fram och undrar över är om du har något gott middags tips du vill dela med dig av? Vore super skoj med lite nya goda recept! 

I kväll är det håll i gång i skogen men Tuva kändes lite varm när hon kom hem så vi får se om det var falsk alarm eller om hon fått det Melvin hade. Dock har hon varit utomhus på utflykt hela dagen så det kan bero på att det varit lite kylig, blåsigt och kallt och sen när man kommer in får kroppen en liten chock. Men det är ju inte omöjligt att hon också fått det Lillebtor hade. 

Kram M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0