Börjar bli nervös...

Hej fina du 💜. 
I går var jag och Melvin lediga. Vi började vår dag med att lämna Tuva på skolan. När jag ledig eller jobbar eftermiddag så tar vi alltid cykeln om det inte regnar det vill säga. En skön start på dagen som får en att vakna till. 

Efter lämning åt jag och lilleman frukost sen blev det stor handling, så tråkigt men ett måste tyvärr. När vi cyklat och hämtat Tuva igen så var barnen ute och jag klippte häcken. 

Till middag blev det egen gjort mos och hemma gjorda köttbullar, mums så smarrigt. Kvällen avslutade vi nere vi sjön med bad och fika. Så mysigt och riktig kvalitets tid 💜. 




Nu är det inte långt kvar tills min operation och jag börjar bli mer och mer nervös för varje dag som närmar sig. Det är inte själva operationen som jag är nervös för utan narkosen. Kände likadant förra gången och då gick det bra så det är klart det gör det den här gången med men jag kan inte rå för det. Kan det vara för att jag har barn och är 
så himla rädd för att inte få träffa dom igen ❤️.
 Egentligen borde jag vara mer nervös över operationen för dom säger att den är tuff både fysiskt och psykiskt men konstigt nog är jag inte det. 
Ska bara bli så skönt att få göra den. För er som undrar vad jag ska göra för operation så ska jag göra bukplastik och ta bort lös hud. 

Jag tränar för att bygga upp min kropp men läkarna och kirurgen sa till mig att detta kommer jag aldrig kunna träna bort helt och erbjöd mig bukplastik. Efter deras bedömning och möte med kirurgen så kände jag mig trygg och tackade ja. 
Jag vet vad jag ger mig in på och detta känns som ett bra beslut och ja jag har tänkt igenom det flera gånger. 
Många säger till mig att det inte syns men det är för att jag stänger in det varje dag. Men det är i vägen, det blir varmt, kliar och kan bli lätt irriterat under. Jag blir kvar ett dygn på sjukhuset och det känns skönt att det inte blir längre. Ni som följer min blogg vet att jag är öppen och när jag är redo kommer ni få se bilder och kommer kunna följa denna resa. 

Kram M ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0