Ett steg närmare...

Hej fina! 
Dagarna går i ett och det närmar sig nyårsafton med stormsteg. Vilket betyder att det snart är dags och vända blad. Ett nytt år med nya händelser, vägar och val. Ett år som jag ser fram emot och hoppas det blir lika bra som 2015. 

Efter jobb och middag i dag var vi ut till rondellen och kollade på uppvisning av fyrverkerier. Barnen tyckte det var häftigt och fint. Nu har dom fått sett och det var bra eftersom risken är stor att dom sover vid tolvslaget.


Har ni några planer inför nyår? 
Vi har faktiskt inte planerat någonting vilket är väldigt ovanligt. Det lutar mot att vara hemma, äta gott och mysa. 

I går hade en av mina julklappar äntligen kommit. M var besviken att den inte hann komma till jul som dom lovade men det gör ingenting. 
Älskar dom!  Visst är dom snygga? 


Barnen sitter just nu och spelar med sin julklapp som dom fick ihop. Dom fick rattar till vårt Wii spel och Mario Kart. 
Vi har inte haft Wii:et framme förrän nu eftersom vi tycker dom varit för små. Men dom är så duktiga och tycker att det är jätte kul! 

Koncentrerade... 



Nu ska jag ta en varm och lång dusch sedan blir det att krypa upp i soffan och titta på nån bra film. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0