Vabb...

Hej vacker! 
Usch vad jag längtar till våren och sommar är lite smått less på snön även om det är otroligt vackert ute nu när solen skiner. 
Men dessa sjuktider är ingenting man saknat även om vi varit väldigt skonade. 
I dag är jag hemma med Tuva som är krasslig. Hon hade feber i går och rösten var nästan helt borta. Men i dag är hon piggare och febern verkar hålla sig bort, än så länge. 

Tänkte berätta vad vi gjort i helgen. 
I fredags åkte vi till syrran med familj. Det blev massa lek både inne och ute. Tacos till middag och alla åt glatt. Efter maten åkte Marcus och Larssan med Tuva och Fritz till en slalom backe som ligger en bit ifrån. Jag, Syrran och Melle stannade hemma och myste medans dom andra åkte för fullt. 
Det kommer bli flera gånger bara snön ligger kvar eftersom dom använder riktig snö och inte konst snö i backen. 
En riktig toppen dag och barnen somnade direkt när vi satte oss i bilen. 

I lördags blev det en promenad för hela familjen i det vackra vädret. Vi gjorde ett stopp på caféet och åt lunch. Super smarrigt! På hemvägen köpte vi lördags godis till barnen. 







Egentligen skulle vi åkt till våra Goa vänner för lite lördags mys med mat och lek men sjukdomar satte stopp för det så vi satsar på nästa helg. 

Tuva fick åka till mormor och sova medans vi andra myste med mello och god mat. 

I går blev det korv grillning hos mamma sen fick Tuva feber tyvärr. 





Blev en skön promenad som avslutning på kvällen med en go vän innan mys i soffan med min sjukling. 

Nu ligger vi i soffan och tittar på Alvin och gänget. 


I eftermiddag ska jag på sjukhus besök annars blir det inte många knop i dag. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0