Bästa avslutet på helgen!

Hej vacker!
I går fick vi ett jätte mysigt avslut på helgen. Jag, M och Tuvis åkte med våra underbara vänner och deras Goa barn in till Uppsala för bio. Vi såg Angry Birds, rolig film som får tummen upp.
Melvin sa på en gång när jag berättade vad vi skulle göra att han ville vara hemma med mormor och morfar. Då försökte jag locka med att han skulle få popcorn men då svarade han fort att han kunde äta det hos mormor.
Jag vet inte vad det är med lilleman och bio men han vill inte och vi tänker inte tvinga honom heller.
Så under tiden han var med mormor blev det alltså bio och middag för oss i stan, så himla mysigt! Vi kunde inte ha fått ett bättre avslut på denna helg ❤️.

I morse körde jag barnen till deras farmor där dom har fått busat hela dagen och bara haft det bra.
När jag kom hem cyklade barnen.
Det är någonting som dom båda verklige gillar och just nu övar Melvin att cykla på bakhjulet.
Trot eller ej men han är riktigt duktig på att cykla men jag och M väntar på en riktig vurpa snart.

Efter middagen blev det mera cykling. När jag väl fick in dom så skulle Melvin hjälpa pappa att mecka racer båten men efter en liten stund ropade M att jag skulle komma. Tror ni inte lilleman somnat på altan golvet i pappas knä, så gulligt.

En promenad med min fina vän fick avsluta kvällen.

Kram M




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0