Finns inte ord....

Jag vet inte hur jag ska börja eller skriva det här inlägget...
Världen är så orättvis och just nu finns det inte ord som räcker till.
Mitt mamma hjärta gör så ont.
Ont över hur hemska saker som händer och allt närmare en.
I går fick himmlen en ny liten ängel att vaka över.
Usch det är så hemsk och tårarna rinner på mig nu när jag skriver detta. Inga föräldrar ska behöva gå igenom detta.
Jag tänker hela tiden att jag ska vara glad att mina barn är friska så dom kan bråka, busa, cykla och leka.
Fast jag emellan varven blir grå hårig så är jag så tacksam för alla gråa strån.

Mina tankar går till denna familj som går igenom någonting så hemskt och ofattbart.
Jordelivet har mist en otroligt söt liten ängel som nu finns där uppe någonstans.
Jag kommer krypa ner i sängen med en konstig känsla.
Rädsla, ledsamhet och en ovisshet över vad världen bjuder på i morgon.
Många gånger ställer jag mig frågan:
- Om det nu finns någon där uppe, varför händer då någonting så hemsk??
En fråga som jag aldrig kommer få svar på men som jag förmodligen kommer ställa tusen ggr om.

Var rädd om dig min vän ❤️.
Kram M




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0