Övernattnings gäster 💜

Hej fina! 
I dag har det varit jobb, dagis och fritids. Tuva hade med sig sina två kära favorit kompisar hem i dag som också ska sova över hos oss. Super mysigt och roligt! 
Till middag åt vi tacos och efteråt gick vi allihopa till hinderbanan. 


Sen blev det cyckling och lek innan kvälls fika, popcorn och Lotta på Liseberg. 

En del människor betyder mer än andra för mig. En människa som betyder allt för mig är min älskade sambo, 
Mitt allt ❤️. 
Han stöttar mig i allting, han får mig att skratta och känna mig trygg. 
Men framför allt så älskar han mig för den jag är och den jag alltid har varit. 
Han är min trygghet, högra hand och andra hälft. Tack för att du finns och för att du är min. 

❤️ Jag Älskar Dig ❤️


Kram M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0