Gala!

Hej fina! 
Hur mår du? Med oss är det bara bra fullt ös från morgon till kväll. 
I går var vi på vårkonsert med hela Tuvas skola. 
Finns inget finare än när massor med barn sjunger 💜.
Alla var så duktiga. Efteråt åkte barnen hem med mormor. Jag och M åkte hem och städade bilen som ska lämnas in på måndag. 
När vi hämtade barnen var dom trötta och medans vi drack kaffe somnade dom i soffan. 

I dag har det varit fullt upp på jobbet massor med fina blommor kom hem i morse. 
Tuva hade avslutning på simskolan i dag och hon har verkligen tyckt att det har varit roligt. 
Så bra att dom får gå på det! 




Vi fick också hem nya varor i går. 


Älskar muggarna med lock och tillhörande sugrör 💜👌. 



På fredag ska vi på Tillväxtgalan och jag har ännu inte bestämt mig för vilken klänning... 
Borde kanske prova det i kväll! 
Så typiskt mig alltid ute i sista minuten, när ska jag lära mig? 

Nu blir det provning av klänningar. 

Kram kram 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0