Kalas 💜

Hej vacker! 
I dag har vi ett födelsedags barn här hemma. 
Min underbara sambo ❤️. 
Han är en sån fin person med ett stort hjärta. Under våra tio år tillsammans har han alltid satt mig före sig själv. 
Han har stöttat och ställt upp för mig i vårt och torrt. 

❤️ Grattis fina du ❤️


Hela dagen har det firats och sista gästerna gick precis hem. 
Barnen har lekt med kompisar och haft riktigt kul. 

I förrgår bakade jag och min Lill Ernst Melvin bullar och i går kväll lag jag ihop smörgåstårtorna och i morse garnerade jag dom. 





Klockan fyra i dag blev det ett litet brake i Kalasandet då tjejerna kom och vi gick igenom det sista inför klädbytardagen. 
När vi var klara så åkte Jag och Petra och satte upp skylten med hjälp av Peter. Han är så snäll som hjälper oss. 


Efter så fortsatte kalaset här hemma. 
Tusen tack till alla er som kom och firade M i dag och tack för alla fina presenter 💜. 

Kram M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0