Vänner och skratt 💜

Hej vacker! 
Ytterligare en händelserik vecka har passerat. Dagarna går i ett och det känns som man bara hinner med hälften att det man tänkt. 

Helgen har varit minst sagt toppen. Började gårdagen med jobb och fick göra någonting jag verkligen älskar, Brudbukett. Det var en enklare variant men den blev jättefin och personligen så älskar jag färgerna. Önskar brudparet all lycka i framtiden 💜. 


När jag var klar skyndade jag mig in i bilen för att hinna åka och se när barnen sprang Knatteloppet. Tuva sprang för tredje året och Melvin chockade oss alla med att även han sprang. Dom var så duktiga dock kom inte Tuvas tid med och inte heller L och E:s, så synd. 






Kvällen tillbringades här hemma med våra underbara vänner. Tio vuxna och tio barn. Vilken toppen kväll med massa skratt. Tack till er alla 💜. 

Dagen i daggar varit lugn, vi har rökt undan här hemma umgåtts med vänner och bara varit. 

Tack allihopa för en underbar helg! 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0