Drömmar och mål..,,

Hej fina du! 
Vilken otroligt rolig dag jag haft i butiken med fullt ös och underbara kunder.
När jag köpte butiken av min fina mamma så hade jag några mål satta som jag tänkte att det där ska jag satsa på. Små som stora mål. Jag tror att mål och drömmar är bra att sätta och ha så man utvecklar sig och tycker det man gör är roligt. Man växer i sig själv när man lyckas och det är otroligt viktigt för att orka och för att hålla glöden i gång. 
Många av mina små mål har redan betats av och en stor dröm var att driva eget företag. 

 Men i går var det en stor dag för mig. 
Jag skrev på ett avtal som betyder otroligt mycket.
Jag känner mig glad, tacksam och stolt över mig själv och mitt team och jag ser fram emot framtiden.
På kvällen gjorde jag och M tapas och plockmat här hemma som vi bjöd mina underbara kollegor på. Vi åt och drack gott, skrattade och pratade. 
Vi hade så trevligt och roligt! 

(null)

(null)

Här har vi haft fredagsmys framför idol samtidigt som vi förberett inför morgondagen. M och lilleman ska åka till Enköping och vara på Novemberkåsan hela dag. Nu väntar jag på att M ska komma hem från jobbet så vi kan äta kvällsfika 
tillsammans .

Kram/ Matilda



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0