Mysdag!

God kväll, hoppas du har haft en fin dag? 
Jag och Tuvis har haft en mor och dotter dag. Killarna gick upp klockan halv fem i morse för att bege sig mot morgonen, dagen och kvällens äventyr. Melvin var så spänd och förväntansfull när dom åkte. Det sägs att det är nåt speciellt med Novemberkåsan. 

Tuva och jag sov till strax efter åtta sen gjorde vi oss redo för en dag i butiken. 
Mycket folk trots det dåliga vädret. Tuva pysslade och lekte blomsteraffär. Hon tog emot låtsas beställningar på telefon och gjorde buketter. Så söt en riktig mini me! 
Jag kan verkligen se mig själv i henne hur jag var när jag var i samma ålder, underbart. 
Under tiden som jag körde blombud så var Tuva med sin fina moster som kom över då hennes och våra grabbar har en grabbdag. 
Vi passade på med en tjejkväll hos mamma och vi blev riktigt bortskämda. 
Syrran har gått en massage utbildning och hade med sig bänken. Även Tuva fick 
massage. Emelie är såååå duktig! 
Hon har fått många kunder och jag är så himla glad och stolt över henne. Detta passar henne som handen i handsken. 
Som jag skrev i förra inlägget man ska följa sina drömmar och det är så kul när människor lyckas! 

(null)

Vi blev bjudna på god mat och sedan myste vi till så mycket bättre. 
Jag har nu krypit ner i sängen, pojkarna är nu påväg hem och jag ska nu ladda för morgondagen. Extra öppet i butiken och sen ska vi fira farsdag❤️. 

Kram på dig! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0