Suck....ja vad säger man?

I bland blir jag bara så less, vissa dagar känns det bara som att allt man gör blir fel. Kankse är det bara jag som inbillar mig, vad vet jag? Förmodlingen kommer man väl aldrig få ett svar på den frågan.

Idag upptäckte jag vilka gaddar Tuva verkligen börjar få, det börjar bli ordentligt vasst där inne nu. Man märker hur mycket det kliar på henne, och två stycken också trodde att dom skulle komma en i taget men icke. Tänk att hon börjar bli stora tjejen nu, fyra månader nästa vecka alltså ingen bebis längre. Träffade ett par för två veckor sen som hade en nyfödd lite flicka som var lika stor som Tuva när vi kom hem från bb och jag kan fortfarande inte fatta att hon varit så liten. Man måste glömma väldigt fort eller så är man så uppe i allt och hennes utveckligen som sker mer och mer för varje dag. Men en sak är säker, jag har fått världens finaste dotter.


För mitt barn: Innan du var avsedd, ville jag ha dig. Innan du föddes, älskade jag dig. Innan du var en timme gammal, skulle jag dö för dig. Detta är miraklet av livet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0