Packar och full av förväntan!!

Hallå i stugorna! Dagen har tillbringas med tvätt, tvätt och mera tvätt. Som sagt efter den långa renoveringen så får man ett berg så man nu får börja beta sig igenom. Men det är ju så otroligt mycket lättare att tvätta tex, sängkläder när man nu har tummlaren inkopplad=). När jag inte tvättat så har jag förberett packningen inför morgondagen då vi beger oss iväg...jippi!!! Ååå vad mysigt det ska bli samtidigt som vi blir mer och mer införstådda att vi ska vara utan våran sessa i två dagar. Älsklingen tyckte att vi skankse ska ta med henne eller varför inte åka och hämta henne på onsdag. Men efter en del prat så vet vi att hon kommer ha det så kul. Å även vi!! Blir massa pussar och mys när vi kommer hem igen.

Mitt upp i allt så har vi ändå insett att det börjar bli vinter och vi behöver vinterdäck + fälg men satans vad dyrt det ska vara. Men nu ser det ut som vi hittat nya till ett bra pris!!! Eller bra och bra det tycker man väl aldrig men så bra det kan bli i alla fall.

Försäkringskassan: -Ja vad säger man ??? Mitt bank id har strulat och i går när det äntligen ville funka så kunde jag inte signera mina dagar...åååå suck. Irriterad blev man och insåg att man skulle få skicka in papper vilket betyder lååååååång tid innan man får pengar. Men nu på kvällningen så tänkte vi att vi provar en sista gång och vips vops så funkade det, så sköööönt! Då kanske man får pengar denna månad eller några korvören som man säger.

I morgon innan vi beger oss i väg så ska jag gå med p och barnen till bvc för vägning. Ska bli kul och se hur mycket mitt ♥ nu väger för det känns att hon vuxit på sig. Men försig hon växer ju så otroligt på längden hela tiden men vi får se i morgon.

I dag när vi var nere på jobbet och sa hej så kom det kunder hela tiden och Tuvis gjorde ju inget annat än å charmade allihopa som vanligt med sitt underbara leende och skratt. Ååå hon är för go!!

Funderingar över vad tuva ska få i julklapp och födelsedags presnt fortskrider och i dag hittade jag något så fint. Å jag tror hon kommer bli helnöjd. Har även en del andra saker på g som jag vet att hon gillar=).

Nu blir det mera packning, plock och sedan dags för sängen så man får sin skönhets sömn.

Kram på dig



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0