Två underbara dagar!!

Nu är vi hemma igen efter två helt underbara och fantastiska dagar i Stockholm. Det bjöds på massa god mat, mys och shopping. Jag hittade mitt nya shopping paradis, Nacka Forum helt magiskt å vad med affärer.
Överraskningen som jag fick var helt underbar men kommer dock inte berätta här vad det var. I går var vi till och med och tränade på hotellet men det får man sota för i dag för satans vilken träningsvärk jag har :).
Tuva hade det toppen undertiden vi var borta men hon blev super glad när vi kom hem igen. Å sååå vi längtade efter skruttan i går.
Just det jag shoppade två par byxor, två behåar, trosor och så bollhavs bollar till sessan och hon älskar dom så hon busar nu=). Blir nog fler i födelsedags present.

Nu blir det middag hos mammsen!!

Kramar
Anonym
2010-10-29 @ 07:30:14

Inte berätta?! Åhh vad tråkigt :P

Sophie
2010-11-08 @ 13:12:51
URL: http://florafie.blogspot.com

Jag hoppas att det var ett frieri. hihi :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0