Helt slut =)!!!

Vilken dag, helt toppen. Började förmiddagen med lite bus och lek. När Tuva tog sin dagliga sömnlur så passade jag på att titta på skidor, Vilken rysare!! Sedan väckte jag min kärlek och hela familjen gick ner på isbanetävlingen. Det var massor av folk och många kända ansikten. Kul att få prata av sig lite och träffa en del gamla vänner. Men det blåste ruggigt kallt och tårna frös man rejält om.
På slutet ledsnade Tuva så vi gick hem men promenaden kändes såååå lång. Hon ville inte sitta i vagnen och bara mamma passade för stunden. När vi väl kom hem så var det som att vända på en hand. Då var det pappa som gällde och lek på rummet. Ja hon är söt men bestämd, tror hon har några att berås på.

Gah vad min kropp är slut. Dock är det självförvollat, jag har varit på ett riktigt mördar pass på Pumpen i dag. Ledaren sa: - Utmana er själva!!! Dom ledorden följde jag och det var super tufft men skönt. Jag lag på mer vikter och det var skönt att känna att man klarade det.  Men i morgon väntar nog träningsvärk, hihihi.

Fick en god middag av sambo när jag kom hem, sedan blev det en varm dusch och en inn smorning av aloe heat loation. Den funkar super bra mot träningsvärk.

Nu sitter jag i soffan med ett stort glas vatten och skall se veckans avsnitt av solsidan. Blir nog sängen tidigt i kväll.

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0