Lite smått och gott!

I dag har det blivit mycket smått och gott här hemma. Vaknade lite lagom mör i kroppen efter en lång och skön promenad som jag tog med fina Martin i går kväll. Melvin fick vara hemma i dag med för han hade aldrig orkat med dagis. I dag var febern borta men han var lite hängig på förmiddagen men nu så verkar orken vara tillbaka efter nästan tre timmars sömn på dagen, tror han behövde det för att återhämta sig. 
Jag har passade på att ringa några samtal, städade, tvättade, gjorde klart det sista i brudpärmen och beställde mer bilder. 

Passade på att klippa lilleman i dag också men det var inte det lättaste. Han grinade hela tiden och sa att jag gjorde illa honom...haha ungar är roliga! När vi var klara så var han så nöjd och stolt.
Det blev helt ok får ta en bild i morgon så ni får se. Han ser alltid så mycket äldre ut när man klipper honom. 

Just nu ligger jag i soffan ny duschade efter ett super skönt tränings pass. Löpningen gör framsteg hela tiden och det är så skönt. Ni vet den där känslan i kroppen, shit så skönt det är när man känner och ser sina framsteg. 
Extra kul är det att träna tillsammans med Johanna. Samtidigt som vi tränar hinner vi lösa en del världs problem, hihi. Den här timmen en och en halv är så mycket värd för mig. Efteråt är det så skönt. Dock tror jag att det kommer kännas i morgon för i dag körde jag färre rep. Men med tyngre vikt. 

Just det försäkringsbolaget hörde av sigvi dag och bedömning blev en tredjedel till mig och två tredjedelar till honom så det var ju alltid något.

Nu blir det snart Hawaii five O och sen blir det vila ögonen inför en ny dag i morgon❤️. Sov gott kära du! 
Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0