God Jul ❤️

God Jul vackra du! 
Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men tiden har inte räckt till då jag jobbat en hel del senaste månaden. När jag kommit hem så har jag lagt all min tid på min familj. 

Vi har haft underbara dagar i butiken med mycket kunder. Julen är helt klart den tuffaste tiden för oss men också den absolut roligaste tiden på året att jobba. Nu vilar vi upp oss tre dagar för att sen köra igång igen på måndag. 


Julafton vilken underbar dag det blev. Men för barnen var det en lång väntan på tomten. Mina föräldrar och min lillebror var här med oss och vi fick en jätte mysig afton. Till Melvins lycka kom tomten på en röd traktor, det blev succé hos barnen. Eftersom inte tomten kunde ta sig fram med renarna så var han tvungen att hitta nåt annat. 
Barnen blev super glada för alla julklappar och även jag blev jätte nöjd med mina ( fast vi inge brukar ge några till varandra förutom barnen så blev det i år). 
Julafton avslutade jag i kyrkan på midnattsmässan som var så fin. Det var verkligen välordnat.
Min lillebror klev fram och sjöng en jätte fin låt och han gjorde det så bra ❤️. 





I kväll blir det lilla julafton hos mamma med min syster och hennes fina familj. ❤️❤️❤️

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0