Juldagen ❤️

Hej fina! 
Vilken mysig dag det blev i går. Vi gick inte upp förrän kl elva och sedan blev det lego bygge för M och barnen medans jag plockade undan från gårdagen. Min kusin kom över lite snabbt och lämnade julklappar till Tuva och strax efter henne kom barnens faster över. Det blev julklappsöppning, lek och bus innan det var dags för julmiddag hos mamma.
Jag hade med mig en super smarrig Skagen cheesecake som jag gjorde mitt på dagen. 
Det blev en jätte mysig kväll med nära och kära, god mat, sång, skratt, lek och besök av tomten. 








Kvällens outfit. 


Tuva avslutade kvällen med att sminka mig. 


Ursäkta dåliga bilder, tog dom med mobilen. 

Just nu ligger jag och lilleman i soffan och kollar på Phocahontas. M har åkt till svågern för att köra enduro och Tuva har åkt till mormor för lite egentid och halsbands tillverkning. 
Lite senare blir det dammsugning och resten av dagen bara slappa och lego bygge. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0