Shopping

God fortsättning fina du! 
I dag har jag haft egentid med min lillebror inne i stan. Massa shopping blev det för oss båda och det var riktigt mysigt att komma i väg själv med honom eftersom tillfällena inte blir så ofta som man önskar. 
Jag behövde jeans så jag hittade tre par plus ett par andra svarta byxor och tröjor med mera så nu känner jag mig väldigt nöjd. Fabbe köpte också byxor, tröjor med mera. 
Hittade även en jacka som Tuva önskat sig ett tag nu och hon blev så glad när jag kom hem. Lilleman fick den grå tröjan med hornen på och den mörk gråa t-shirten även han blev super glad. 




Efter att jag kom hem blev det en dusch och sedan byggde jag och Tuva lego. Sen blev det bokläsning i sängen. 

Nu avslutar vi söndags kvällen med Pirates of Carrabian på femman. 

Hoppas du har haft ett par sköna och mysiga dagar! 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0