Stora tjejen 💞

Hej vacker! 
Vilken helg vi haft. Fredag morgon började vi med skönsĂ„ng för vĂ„ran stora tjej som fyllde sex Ă„r. Herregud vad har Ă„ren tagit vĂ€gen. Har sĂ„ svĂ„rt att förstĂ„ att jag varit mamma Ă„t denna underbara, genom snĂ€lla, Goa och envisa tjej i sex Ă„r. Men det Ă€r med glĂ€dje och vĂ€rme i hjĂ€rta. Att fĂ„ följa och se hennes utveckling Ă€r otroligt och man blir sĂ„ stolt. Men det har inte bara varit guld och gröna skogar, vi har vĂ„ra duster. Dock glömmer man bort dom fort. 
Tuva var i skolan pĂ„ dan och jag hĂ€mtade henne klockan ett. DĂ„ Ă„kte vi till hamnfrisören och tog hĂ„l i öronen. Hon var sĂ„ duktig! PĂ„ kvĂ€llen blev det fullt hus och kalas för vĂ„ran Ă€lskade tjej som sedan somnade hel nöjd. 

För sex Ă„r sedan och nu fortfarande lika vacker och söt 💞. 


Nyvaken tjej. 



I vÀntan pÄ hÄltagning.


Grattis mitt Ă€lskade underbara barn ❀. 

I gĂ„r hade vi en underbar kvĂ€ll i goda vĂ€nners sĂ€llskap hĂ€r hemma. Vi var tio personer och vi bjöd pĂ„ mat och dricka. Vilken lyckad kvĂ€ll det blev med massa skratt. Helt underbart vilka underbara vĂ€nner vi har. Det blev en sen kvĂ€ll dom sista gĂ€sterna gick hem kvart i tre i natt. 
Men helt klart en kvĂ€ll vi kommer minnas lĂ€nge. 
Tusen tack för att ni kom ❀. 

I dag har vi inte gjort mĂ„nga knop förutom att plocka undan efter gĂ„rdagen. Resten av kvĂ€llen blir lugn och skön med massa mys. För i morgon bitti ska vi upp tidigt och gĂ„ pĂ„ lucia firande pĂ„ Melvins dagis. 

Kram M 






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni Àr det finaste jag vet!

RSS 2.0