Underbar helg💜

Hej fina du! 
Andra advent och och storm utomhus. Även om jag inte tycker om kyla sĂ„ vill jag Ă€ndĂ„ att snön ska komma. Det blir sĂ„ ljust och fint ute, lite roligare Ă€n regn och storm. 

Helgen har skenat förbi men vilken toppen helg det har varit. 
I fredags var jag pĂ„ ljusparty och tjej middag i ett. En kanon kvĂ€ll med super god mat,vin, trevligt sĂ€llskap och skratt. Kom hem klockan ett pĂ„ natten sĂ„ lite trött var jag allt nĂ€r klockan ringde tio över Ă„tta. Jobbade i gĂ„r pĂ„ dagen och pĂ„ kvĂ€llen var vi pĂ„ julbord med jobbet.  
JĂ€tte gott och trevligt! 

I dag har det inte blivit mycket gjort hĂ€r hemma har sĂ„ sjukt ont i kroppen. Ska strax Ă„ka och hĂ€mta Tuva som Ă€r pĂ„ kalas hos en klass kompis. Grabbarna Ă€r och Meckar sĂ„ jag och skruttan fĂ„r lite egen tid ihop. I kvĂ€ll blir det lugnt och skönt och vi avslutar helgen med tacos. 

Kram M 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni Àr det finaste jag vet!

RSS 2.0