Melvin 💙

I fredags fyllde vĂ„r Ă€lskade busunge tre Ă„r. Shit tre Ă„r visst lĂ„ter det helt galet? 
KĂ€nns som det var i gĂ„r vĂ„r lille ögonsten for ut med en raket fart. 
Tre Ă„r fulla med massa bus, envishet men ack sĂ„ mycket kĂ€rlek. 
Melvin har en otrolig personlighet och en charm som fÄr dom flesta pÄ fall.
 Det lyser bus om honom men hans smeknamn som röjar Ralf har börjat vĂ€xt bort dĂ„ han blivit mycket lugnare. 
Melvin har blivit firad hela helgen sĂ„ ni kan tĂ€nka er hur nöjd han Ă€r. 

I gĂ„r hĂ€nde det en spĂ€nnande grej pĂ„ kalaset. Melvin petade upp en konformad lego bit i nĂ€san.. Hihi ja ni lĂ€ser rĂ€tt. 
Den togs ur lĂ€tt med en pinsett. SĂ„ nu kan Melvin vara med i mormors och Tuvas klubb. Herregud han blev sĂ„ rĂ€dd och det kommer nog aldrig ske igen. 

I dag har jag och Melvin varit pĂ„ tre Ă„rs kontroll och han klarade det galant. 

Älskade Melvin jag Ă€r sĂ„ stolt över att fĂ„ vara din mamma. Du Ă€r helt underbar och jag skulle göra allt för dig. 

Älskar dig ❀. 










Kram M 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni Àr det finaste jag vet!

RSS 2.0