Onsdag och snart helg 💜

Hej fina du! 
SĂ„ skönt att det Ă€r onsdag och snart helg. Jag lĂ€ngtar massor tills pĂ„ lördag för dĂ„ vĂ€ntar Stockholm, hotell, god mat, Grotesko och kanske lite shopping. 

I gĂ„r var jag och lilleman lediga och vi hade en toppen dag. Vi började dagen med att lĂ€mna Tuva sen Ă„kte vi hem, böt om och gick till ishallen för att möta upp Tuvas klass som skulle Ă„ka skridskor. Vi hjĂ€lpte till att knyta skridskor och sen tittade vi pĂ„. 
Alla barnen var super duktiga! 
Efter en timmes Ă„k gick jag och lilleman hem genom frusna trots varma klĂ€der. 
Vi tinade upp under tĂ€cket i soffan och fĂ„ret shaun. 





Lunchen Ă„t vi hos mamma pĂ„ affĂ€ren och Melvin tyckte det var jĂ€tte mysigt. 

I dag har jag gjort nĂ„gonting vĂ„gat men samtidigt har en stor tung sten lĂ€ttat frĂ„n mitt hjĂ€rta. Det kĂ€nns sĂ„ skönt och nu hoppas jag det Ă€r en början pĂ„ nĂ„gonting nytt. 

I morgon ska Tuva fĂ„ ta med sig tvĂ„ av hennes favorit kompisar hem och hon lĂ€ngtar sĂ„ mycket. 

Nu ska jag mysa med mina Ă€lsklingar till Bonde söker fru sen blir det Modus. 

Kram M 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni Àr det finaste jag vet!

RSS 2.0