Så sjukt kul!

Hej där! 
I dag har jag varit hemma och vabbat med lilleman. Feber och ont i halsen. På eftermiddagen var vi upp till sjukhuset eftersom han grinat så mycket över ont i halsen men det såg ok ut förmodligen är lymfkörtlarna lite svullna. 

I dag ringde min Goa och fina vän J och frågade vad jag skulle göra på torsdag kväll och om jag inte ville följa med till Stockholm. Hon är en riktig tur gumma och hade vunnit två biljetter till Mix Unplugged med Petra Marklund. Självklart sa jag ja, ska bli så himla kul. Tusen tack fina du för att jag får följa med 💞.

I bland får man ryck att ändra om hemma och i dag fick jag ett. Tog in det vita bordet från altanen och ut med det vi hade i köket. In med byrån och tavlorna i köket och det blev jätte bra. Så nu får dom vara där tills i vår då vi kan vara på altan igen. 

Glömde ta bild men jag kan göra det i morgon😬. För nu skriker sängen efter mig. 

Kram M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0