Stockholm ❤️

Hej fina du! 
Hoppas du haft en underbar helg. I bland kan det vara en toppen helg genom att gå hem och strosa utan några måste helst i morgonrock halva dagen. Jag hade inte en sån helg denna gång men jag hade det lika bra. 
I går förmiddag kom fina Suzanne hem till oss för att vara ett dygn med våra troll. Vi packade in oss i bilen för att börja resan mot Stockholm med ett stopp hos syrran för att plocka upp henne och svågern. 
Framme i Stockholm checkade vi in oss på Nordic C hotel, kan varmt rekommendera då vi bott här flera gånger. Vi tog ett glas vin och sedan gick vi ut på stan för lite shopping. 
Jag hade spanat in en kavaj och byxa på Gina Tricot som jag eller rättare sagt M köpte åt mig. Så snygg och skön! 


Ingen bra bild dock men den får duga. 
Vi mötte sedan upp mamma, Peter och Fabbe. Lite shopping för mamma och lillebror sedan styrde vi kosan mot hotellet för att fixa oss inför kvällen. 
Själv tog jag mina nya kläder. 

Ett glas vin och sen gick vi till Scala teatern för att se Grotesco. Rolig och bra men det var grymt varmt där inne så på slutet höll jag på att få panik. Det fanns knappt någon luft där inne. Jag tänkte slutar det inte nu så måste jag UT som tur var tog det slut och det var en lycka att komma ut till frisk luft. 

Efter föreställningen gick vi på restaurang och åt jätte god mat, drack vin och tog en irish coffe. Halv ett lämnade restaurangen efter en super trevlig middag. 











I morse åt vi en jätte god frukost, degade en stund på rummet för att sedan checkat ut och börja resan hemåt. Det blev ett toppen dygn som vi snart får göra om. 

Hemma hade barnen haft det super mysigt och bra med Suzanne. För er som undrar vem hon är så var hon sambo med min pappa. Så kul att hon ville ha barnen. Dom var så nöjda och glada, tusen tack fina du för hjälpen med barnen. Guld värt och så skönt att man kan åka bort och känna sig trygg och veta att dom har det bra 💞. 

Resten av kvällen har vi firat fars dag ❤️. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0