Vilken helg!

Vilken helg jag har haft. I fredags var jag tillbaka på Blomstershopen och jobbade efter att ha avklarat mitt sista pass på Hemtjänsten i torsdags kväll. 
Så skönt och kul att vara tillbaka. 
Vi skyltade om i butiken och gjorde så fint inför gårdagens kundkväll. Klockan tre startade den och ca fyrtio glada kunder i alla åldrar kom. Vi pratade lite, visade lite uppsättningar och gav idéer, råd och  förslag. Kunderna fick mingla, prata och shoppa till super bra priser. Det blev en sån mysig, rolig och lyckad kväll. Ett stort tack till Alla Underbara kunder som kom! Lovar att visa er bilder vid ett senare tillfälle. 

Efter kundkvällen hade vi bokat bord på Kina restaurangen. Vi var femton stycken inklusive barn som skulle äta. 
Det var vi, syrran med sin goa familj, mamma, Peter, Fabbe och mammas vännina med son. Jag hade sagt till alla att det var buffé men när vi kom dit så var det inte det eftersom det är låg säsong. Men eftersom vi var så många så frågade dom om vi ville ha det och ordnade det åt oss. Det kallar vi service! Maten var grymt god och vi fick en super mysig kväll tillsammans. 

I dag har vi donat här hemma jag och Tuvis medans grabbarna var ute i garaget. Alla fönster är tvättade, julgardiner uppsatta och julstakarna är framme. Jag älskar när allt är framme för det blir så himla mysigt och fint hemma. Nu längtar man ju ändå mer till julen ❤️. 

Vi avslutade denna underbara helg med söndags middag hos Marcus mamma. Jätte mysigt! 

Nu blir det Beck och sedan sängen, hoppas du haft en lika bra helg. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0