Älskar dagen!

Hej fina! 
Vilken toppen helg jag haft med familjen. Fredagen var så lugn, skön och mysig. Riktigt fredagsmys som man vill ha det. I lördags skickade syrran ett Mess på morgonen att Fritz längtade efter kusinerna så vi packade in barnen i bilen och åkte dit. M tog med sig crossen så grabbarna drog en runda, så kul för honom för det var riktigt länge sen nu. 
Barnen lekte för fullt, jag och syrran umgicks. Taco mys till barnens stora glädje ❤️. 
Efter middagen blev det premiär för Tuva och Melle att spela Wii Mario Kart. 
Dom tyckte det var så kul och skrattade massor, även vi vuxna spelade. 




Vi har ett Wii hemma som vi inte har framme eftersom barnen varit små men nu är det nog dags. Funderar på om vi ska köpa två rattar och Mario kart i julklapp till barnen för det var riktigt kul.

I går var det dags att dra tillbaka klockan och jag Älskar den dagen. Man behöver inte känna sig stressad för man har en timme tillgodo, Underbart 💜. 
Dock hatar jag när det ska vridas framåt. 
Vi hade en riktig rensar dag i går och hela familjen hjälptes åt. Blev genomgång av alla trasiga leksaker och barnen var jätte duktiga som hjälpte till. 
Jag rensade även badrums skåpen och det var på tiden kan man säga. 
I morse var det med glädje som jag öppnade skåpen. 

I dag har vi förlovnings dag så i kväll blir det mys med lite räkor och ett litet glas vin ❤️. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0