Fuck Cancer!

Med tårar och en stor klump i halsen tittar jag på Tillsammans mot cancer. 
Livrädd för att det ska drabba mig eller någon av mina nära. 
Min pappa fick lung cancer och jag kommer aldrig glömma dagen då han berättade att han hade fått cancer. 
Han kämpade men det räckte tyvärr inte hela vägen. 
Rädslan att behöva gå igenom detta igen skrämmer mig och gör mig livrädd. 
Så rädd över att det en dag drabbar mig mina barn eller den jag älskar vet att man inte ska tänka men när man tittar på detta program så kommer tankarna. Att se dessa familjer, kvinnor, män och barn kämpa tillsammans berör mig så mycket. 
Lite gör så mycket men tillsammans kommer vi förhoppningsvis besegra denna sjukdom i framtiden. Det som gör mig lite lugn är att forskningen går framåt och räddar liv❤️. 


Kärlek till alla er ❤️. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0