Nedräkning...

Äntligen fredag! Hur mår du fina? 
Själv mår jag mycket bättre. I natt var första natten som jag fått sovit. 
Så skönt!
 Nedräkningen har börjat, om några timmar är familjen hemma igen. 
Som jag längtar efter dom. I går fick jag blommor av min underbara lilla tjej. Buketten hade hon gjort själv och skrivit kortet. 
Vem blir inte glad av det här: 


Små saker som värmer så otroligt mycket ❤️. 

I kväll ska vi ha fredags mys med barnen och titta på idol. Funderar på om vi ska köpa Kina mat eftersom M kommer hem lite sent. 

I vardags stressen behöver man i bland stanna upp och tänka efter. Vad är viktigt här i livet? Vad är viktigt för mig? 
För mig är det en enkel fråga. 
Mina barn, familjen är det absolut viktigaste för mig. Dom ger mig trygghet, ork, kärlek, glädje och hopp.
 Livet som mamma eller pappa är inte alltid lätt men det är en enorm gåva som jag önskar alla kunde få. 
Men i vardags stressen så glömmer många att tala om för sina barn hur mycket dom betyder och att dom är stolta över dom. 


Kram M 💜



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0