Usch, fy och blä!

Japp så känner jag mig just nu. I förrgår åkte jag på en riktig dunder förkylning. I går kväll slog det ut min kropp totalt blev faktiskt lite rädd. 
Fick ropa på M. Panik öppna gördeln jag kan inte andas. 
Usch det var otäck! Hade ett tryck i både bröst och rygg. Jag var så tung andad kunde inte ens ha kläder på mig. Sen däckade jag några timmar var half borta. Älsklingen blev lite orolig och tittade till mig tydligen till och från vilket jag inte kommer ihåg. 
Tror att min kropp har haft fullt upp med att läka och orkade inte stå emot detta. 
Skönt att familjen klarat sig. Tuva har haft en hosta som suttit i två veckor nu men ingenting annat. 

I dag blir det att kurera sig. Kolla på prinsdopet och dricka massor med te. 

Ute är det frostigt och kallt. Men så vackert det är även fast man vill hålla sig inne i värmen. Dock längtar jag tillbaka så mycket till värmen. En underbar vecka som vi sent glömmer och längtar till. 


Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0