Välkommen oktober!

Hej fina! 
Oktober är här och det firar jag med en ny look här på bloggen. Älskar den nya headern med mina ögonstenar och bilderna ligger mig varmt om hjärtat. Tusen tack Mandis för hjälpen 💜. 

Oktober är en månad när vi går in i mörkare tider men ack så vackert. 
Alla underbara färger utomhus är en fröjd för själen. Finns inget härligare än en lång promenad när solen skiner för att njuta av det vackra. 


I natt har jag sovit så oroligt beror nog på att familjen inte är hemma. Saknar dom så mycket! 
Hade turen att en vän kom över en stund i går och pratade. Ingen blev gladare än jag för lite sällskap. 
Kvällen avslutades med Bonde söker Fru och Modus som är riktigt bra och spännande. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0