Vilken dag!

Hej fina!
I går var min första dag efter sjukskrivningen och jag var helt slut när jag kom hem. Efter maten lag jag mig på sängen för att vila en stund eftersom jag hade grymt ont. Resultatet blev sömn och jag vaknade upp halv elva på kvällen. Inget mys med familjen och inget Så mycket bättre för mig. 
Men det var tur för i dag har det varit en speciell dag på jobbet. Man vet aldrig hur våra dagar kommer att se ut men helt otroligt nog så hjälps vi åt och ordnar allting. 
Vi ska alla ha en guldstjärna och klapp på axeln för vi gör ett grymt bra jobb, synd bara att vi inte får cred för det jobbet vi gör. Känner mig sliten i kroppen och otroligt tom i huvudet efter en dag som denna. 

Nu är vi i torpet och ska äta mat, mysigt avslut på helgen ❤️. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0