Inte så kaxig direkt!

Hej fina du! 
I natt och hela dagen i dag har jag inte varit kaxig precis. Jag har känt mig otroligt liten och ynklig. 
Fick gå tillbaka till dom starkare tabletterna som också har hjälpt mig. 
I dag har jag i stort sett sovit från och till hela dagen och känner mig fortfarande helt slut. 



Mitt på dagen så ringde dom från miljonlotteriet och sa att jag blivit med i en utlottning om att vinna 380 miljoner. Först blev jag tyst och sedan frågade jag om det var ett skämt. Då fick jag till svar Nej. Min kommentar blev att det låter för bra för att det skulle vara sant. Men hon fick mig att för en gångs skull tro att det var sant. 
Men som vanligt var det bara bluff då det till slut kom fram att jag fick köpa fem lotter för 240kr och sedan börja en premunation. 
Va vilket skämt, usch jag blev sur och tackade nej. Då blev hon jätte irriterad och talade om att jag var minsann den första som tackat nej. Då kontrade jag med att man kan inte ringa och säga till folk att dom vunnit någonting när man i slutändan får betala. 
Kände mig sur och tvär men jag tycker det är så fult av dom, förstå så många dom lyckas lura på endag. 

Nu ska jag försöka ta mig upp och äta lite middag. Sen blir det säng läge igen. 

Just det om någon skulle hitta en mörkare rosa PoP skaljacka med luva och som har ett mulle märke på dragkedjan så är det Tuvas. Den försvann i går på skolan/fritids. 

I kväll blir det premiär av Bonde Söker Fru som jag hoppas orkar titta på. 

Kram M 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0