Min älsklingar ❤️

Jag är så himla tacksam för alla underbara människor jag har runt mig. Min underbara familj kom hem med en krya på dig present. Ett superfint halsband som nu pryder min hals.
 Så fint och gulligt av dom. Jag frågade Tuva om hon hade valt men då svarade hon nej mamma det var pappa som ville köpa det. Han kan han ❤️. 


Lite senare kom min svärfar och min bonus svärmor över med en jätte fin krya på dig bukett. 


Alla är så himla gulliga och rara vet inte hur jag ska kunna tacka alla. 

Medans jag låg i sängen så hade mamma varit och köpt mina favorit strumpor till barnen på marknaden. Dom är så tåliga och bra med halkskydd under. Superfina färger och mönster! 

Själv så ligger jag mest så här på dagarna. Förutom när jag inte är uppe på toaletten. Nu i början är jag uppe små korta stunder för kroppen orkar inte mer. 


Sätta sig upp från liggandes går mycket bättre dock att lägga sig ner gör fortfarande väldigt ont. Men det är så skönt att man märker dom små framstegen även om det ska ta tid. 

Middagen intog jag och mina killar i sängen och Melvin tyckte det var jätte konstigt men roligt. Tuva ville åka med mormor hem så hon är där och myser en stund. 

Marcus och barnen är helt otroliga. Han hjälper mig med det jag behöver ha hjälp med plus att han pysslar om mig lite extra och barnen är superduktiga. Jag har visat dom var jag har ont så dom är jätte försiktiga och håller sig på avstånd. För övrigt har dom skött sig exemplariskt dom här dagarna och bara bråkat en gång. 
Barn är helt otroliga och förstår mycket mera än vad man tror ❤️. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0