Piggare!

Hej där! 
Hur mår du? Jag är lite piggare i dag och det är skönt. 
Dagen började jätte bra när en vän kollade ett extra öga på skolan i morse och hittade Tuvas jacka,
TUSEN TACK 💜

I dag har jag saknat mina älsklingar extra mycket, vet inte varför men jag saknar dom varje dag men i dag har det varit nåt speciellt. 

Måste berätta nåt kul som hände M i går. När han hade hämtat barnen så skulle dom in på Lill Konsum en sväng. 
Tuva frågade pappa om hon inte kunde få glass, Snälla🙏. 
Då frågade han henne varför hon skulle ha glass och hennes svar blev. 
För då är Du världens bästa Pappa och jag lovar att jag kommer vara snäll i tjugo minuter❤️. 
Älskade unge, hennes kommentarer är ju helt underbara! 


Familjen skulle ha åkt på kalas nu på kvällen men det slutade med att M fick åka själv då barnens kusin skulle dit och hon har fått vattkoppor vilket vi INTE vill få hem nu. Inga extra sjukdomar nu när jag är nyopererad och vi vill inte ha några sjuka barn. Visst det tar tio till fjorton dagar innan barnen får det men big No No. 
Barnen blev besvikna men blev glada när dom fick åka till mormor under tiden. 

Själv ligger jag och tittar på Vardags Puls på fyran som jag upptäckte i förrgår men ett super bra program. I går pratade dom om barns sömn och i förrgår om barn och mat, riktigt intressant. 
Nu ska jag titta och få lite smink tips! 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0