Sköna söndag💜

 Hej fina! 
 I går var en lugn och skön dag. Vi fick främmande på eftermiddagen, super mysigt. Extra skönt att jag orkade sitta uppe hela tiden. Men när våra vänner åkt och jag petat i mig lite mat så tvär däckade jag i sängen och sov tre timmar, snacka om slut. 
Det var det värt för det var så himla skoj och träffa vänner, prata och skratta. 
Fick även ny tidning att läsa, en flaska vatten och choklad så nu är kommande vecka räddad! 

Känner mig mycket piggare över lag men jag tar det fortfarande lugnt och vilar eftersom jag inte vill ha nåt bakslag. Jag har fortfarande ont men inte som tidigare men jag märker om jag är uppe en stund för då blir jag fortfarande trött och får ont. 

Nu är det i alla fall på G med ny header och utseende här på bloggen. Ska bli kul och se resultatet och fräscht med en ny look här inne. 

Familjen är i källaren och Meckar, själv ska jag passa på att vila. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0