Smyg titt!

Hej du Goa! 
Kul att så många följer och läser min blogg. 
Min natt har varit sådär men jag har ju börjat gå upp mer och lite längre svängar vilket så klart märks. Men för övrigt mår jag förväntansfullt fortfarande bra och det känns så bra. 

Tänkte visar er en första bild och den är tagen dagen efter operationen så det är väldigt svullet. Ni som tycker det är äckligt får helt enkelt blunda eller skrålla ner fort. 


Sä här ser min mage ut nu och det känns på nåt konstigt sätt så overkligt att jag äntligen blivit av med allt som hängde och var i vägen. Men så skönt! 
En ny navel och massa hud är nu borta. Kirurgen sa att bristningarna kunde han inte få bort helt men för mig gör det ingenting. Jag gjorde inte den här operationen för att bli snygg utan för att bli av med det som var i vägen, kliade och blev varmt. 
Bristningarna är ett bevis på mina två otroligt fina barn som jag burit i min mage. Jag kan inte vara mera stolt över dom än vad jag är så jag kan gladeligen ha ett minne kvar från den tiden. 

I kväll tänkte jag försöka mig på en dusch för mitt hår känns så äckligt. Tänkte ta hjälp av M. Ska bli riktigt skönt så jag hoppas jag klarar det. Ni får hålla tummarna! 

Är så himla tyst och tomt här hemma när familjen är borta men jag försöker passa på att sova nu under dagen så jag ska vara pigg när dom kommer hem. Någorlunda i alla fall. 

Kram M ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0