Trött...

Hej fina du💜. 
I dag har jag varit riktigt trött hela förmiddagen och mest sovit. Samtidigt som jag gjort små framsteg. Det går så mycket lättare att ta sig både upp och ner i sängen. Mellanmålet intog jag i köket likaså middagen. Det blev inte lång stund uppe men det kändes ändå skönt att jag klarade det även om jag blev otroligt trött och yr. 

Barnen har varvat inne lek med utomhus lek. Melvin ville hjälpa pappa att städa och det är ju klart han fick. 


Jag har faktiskt beställt en till gördel som jag hoppas kommer den här veckan. Skönt att ha två så man kan hålla dom fräscha och tvätta. 

Melvins födelsedag närmar sig med stormsteg så i dag klickade jag hem en present som jag tror han kommer älska. 

Helgen försvann med en rasande fart och i morgon är det jobb, dagis och skola för familjen och jag ska vara hemma själv. Jag får ta det lugnt när jag ska upp och ner så ska det gå. 

Kram M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0