Underbart väder!

Hej fina💜. 
Vilket underbart väder vi har i dag med strålande sol. Hösten är här och dagar som dessa älskar jag. 
I dag har M varit hemma eftersom dagis har stängt likadant i går men då var skolorna också stängda. Så det blev en långhelg. 
I dag tog jag mig faktiskt ut en sväng och åkte med på Tuvas utvecklings samtal. Hennes fröken är helt underbar synd att hon bara har henne första förskole året. Men nu har jag ont och är bra mör. Har legat sedan jag kom hem. 
Inte så konstigt eftersom I natt och i morse hade jag super ont. Men man måste prova också för att se vad kroppen känner av. 

Nytt utseende håller på och jobbas fram av M:s lillesyster så det provas lite fram och tillbaka om ni undrar. 

I morgon åker M på kurs och blir borta tills på fredag så barnen flyttar in hos mormor några dagar då jag inte klarar att ha dom själv ännu. Så jag kommer få himla tråkigt här hemma men all tid för att återhämta mig. 


Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0