Bad 💜

Hej dĂ€r! 
I gÄr var det fullt upp pÄ jobbet hela dagen med kunder och massa skyltning.
 Massor med vĂ„r nyheter kom hem i torsdags, man blir som ett barn pĂ„ julafton. SĂ„ mycket fint! 
Kom in och gör ett besök i butiken. 

Direkt efter jobbet var det snabbt hem och byta om sen vĂ€ntade det middag som hotell och restaurang eleverna lagade. Fabian och nĂ„gra till estet elever stod för underhĂ„llningen. 
Det var jag, M, mamma och Peter som Ă„kte dit plus mĂ„nga fler. 

❀ Jag och min Ă€lskade mamma ❀






Barnen var hos sin farbror A och tjej för första gĂ„ngen. Det hade gĂ„tt jĂ€tte bra och nĂ€r vi kom sĂ„ sov bĂ„da tvĂ„. 
I morse berĂ€ttade dom allt roligt dom fĂ„tt gjort. Tusen tack fina ni ❀. 
I dag tog vi med barnen och badade hĂ€r i Östhammar och vi hade det riktigt roligt och mysigt hela familjen. 
Det var sĂ„ varmt och skönt i vattnet och det gillas mycket. 
EfterĂ„t Ă„kte vi till AD dĂ€r det var maskinvisning med mera. 
Sen blev det vĂ„r nya tradition pĂ„ lördagar med lunch pĂ„ Clearwater CafĂ© alltid lika gott och bra. 

NĂ€r vi kom hem gick barnen ut och lekte. Jag och M började dona pĂ„ Altanen dĂ€r vi nu flyttat ut. Älskar verkligen den ❀. 




I vardagsrummet gjorde vi i ordning nya skĂ„pen och det blev jĂ€tte bra. 
Nu Ă€ntligen har jag fĂ„tt fram alla glas efter min pappa. 


Nu ligger jag ute pĂ„ altanen och njuter av kvĂ€llssolen! 

Kram M 





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni Àr det finaste jag vet!

RSS 2.0