Här är jag...

Hej fina du! 
Jag vet att jag lyst med min frånvaro senaste veckan men tiden har inte räckt till. 
Det har varit långa dagar på jobbet med mycket att göra. Super kul, men när jag varit hemma så har jag lagt tiden på familjen innan jag somnat utslagen i soffan. 
Helgen skenade förbi med en rasande fart. Efter jobbet i lördags så åkte vi till Arlanda och hämtade hem mamma och Peter som var så efter längtade. 


I söndags så jobbade jag och det var otroligt många som ville handla till någon dom håller kär. På kvällen blev det en super god middag med oxfilé mm hemma hos mamma. 

För övrigt är det mycket som händer nu och så fort jag vet mer och kan berätta så lovar jag att beträtta för er. 
Men jag hoppas så att blir som planerat. 

Nu ska jag måla Tuvas naglar. 

Puss ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0