Sportlov!

Hej vacker! 
Sportlovet är här och i dag har jag och barnen varit lediga, så mysigt och skönt. 
Vi har tagit en promenad, städat och bara varit.


 Just nu leker barnen och jag har precis ställt grytan på spisen. 
I dag blir det korvgryta innehållande falukorv, potatis, kålrot, purjolök och morot som man kokar i vatten med lagerblad, kryddor och buljong. 
Super smarrigt, enkelt och det går hem hos hela familjen! 

I morgon och på torsdag blir det jobb och sen är vi lediga igen några dagar. 

På fredag ska vi åka till syrran och på lördag ska vi till Goa vänner för lek och middag. 

Tänkte jag ska ta bilder och visa hur det blev efter min bukplastik om ni vill se? 
Har varit på återbesök så nu ska vi höras först om ett år om inget speciellt inträffar. Känns jätte bra och min kirurg är helt otrolig ❤️. 

Efter middagen ska vi städa ur bilen. 
Ni vet ingen som är intresserad av att köpa en vit Skoda Superb 2.0 TDI kombi 4x4 automat årsmodell 2013. 
I så fall så hör av er! 

Kram M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0