Det påstrukna Förklädet!

Hej där! 
Dagarna bara skenar förbi och i morgon är det jobb igen. Våran helg har varit toppen. Spontan fika hemma hos oss med goda Vänner. 

I går blev det en tripp till Stockholm på kvällen. Som ni vet följer jag några bloggare och en av dom är Pernilla Wahlgren. Hon skrev dan innan nyår att hon hade turen att få ge bort några biljetter till musikalen hon nu spelar på Göta Lejon. Det påstrukna Förklädet! Först till kvarn och man skulle skicka ett mejl. Jag har sagt länge att jag skulle vilja åka och se den så jag skickade ett mejl och trodde väl aldrig att jag skulle få svar. Jag hade turen att få fyra biljetter till kvälls föreställningen. 
Så kul att komma i väg och vi tog med oss mina underbara föräldrar som alltid finns där och ställer upp för oss. 
Barnen fick mysa med min lillebror till deras lycka. 
Det blev en toppen kväll och musikalen var jättebra med mycket skratt och humor. 










Hoppasni har haft en skön helg antar att många börjar jobba i morgon efter en lång och skön ledighet! 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0