Egentid 💜

God kvĂ€ll! 
I morse tog hela familjen sovmorgon vilket var sĂ„ skönt. 
Vi Ă„t lite frukost och sen packade jag och Tuva in oss i en bil och grabbarna i en. Dom Ă„kte pĂ„ enduro tĂ€vling i Lunda och jag och Tuva tog oss en mysdag i stan. MĂ„let var att komma hem med en jacka Ă„t mig men tyvĂ€rr hittade jag ingen som passade antingen för stor eller precis, snĂ€ppet till liten. 
Men en mysig dag fick vi ihop. 
Till lunch ville Tuvis först Ă€ta hamburgare men jag frĂ„gade om vi inte skulle prova Chop Chop och det gjorde vi och skruttan gav tummen upp. 


PĂ„vĂ€gen hem ringde M och vi var bjudna pĂ„ mat i torpet. 
Efter middag, mys och prat sĂ„ Ă„kte vi hem lagom tills att Tack för Dansen började. 
KvĂ€llens dansband var Lasse Stefanz och det rev upp mĂ„nga minnen och kĂ€nslor hos mig. NĂ€r jag hör dom sĂ„ tĂ€nker jag alltid pĂ„ min pappa, han var ett riktigt fan. 

Jag satt flera gĂ„nger och vĂ€ntade pĂ„ att Du skulle ringa mig, som Du alltid gjorde nĂ€r dom var pĂ„ tv:n. Men inte i kvĂ€ll... 
Jag kan fortfarande inte höra deras lĂ„tar utan att börja grina och tĂ€nka pĂ„ dig. Flera Ă„r har gĂ„tt men sĂ„rerna har Ă€nnu inte lĂ€kt pĂ„ djupet. 
Saknar Dig ❀ 

Kram M 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni Àr det finaste jag vet!

RSS 2.0