Formex!

Hej fina. 
Vilken toppen dag det blev i går. 
Formex mässan stod på agendan och det är bland det roligaste jag vet. Vi köpte i massa nytt till butiken så nu längtar man tills det kommer. Sjukt mycket snygga saker som jag lovar att visa när det kommit hem. 
Det var jag, mamma och Peter som åkte. På vägen hem åt vi god middag men tog kaffet hemma med Fabbe, M och barnen. 

Jag i bilen påvägen dit! 


I dag har vi haft en fullspäckad dag med först kalas för Tuva och sedan plockade vi upp grabbarna för fika och lek hos våra fina vänner. 

Efter middagen somnade både barnen som stockar för natten. Själva ligger vi i soffan och njuter av lugnet och laddar inför en ny jobb vecka som blir lite kortare eftersom vi åker till Idre på fredag. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0